سکوتی تلخ
اگر عشق و معرفت را در خود تقویت کنیم،امام را در همه چیزمی بینیم
یا مهدی ادرکنی یا مهدی ادرکنی یا مهدی ادرکنی
سکوتی تلخ
نویسنده sokoot در یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 |

 

 

 

 

ناله‌ای زندانی‌ام ، ای كاش آزادم كنی

من سكوتی تلخ هستم ، كاش فريادم كنی

شهر متروكم ، پر از كينه ، پر از نفرت ، ولی

آرزو دارم بيايی عشق آبادم كنی

بی تو من ديماهم ای خورشيد ! سردم ، سرد سرد

باز كن آغوش خود را تا كه مردادم كنی

آه ! تقويمی پر از روز وفاتم ، عاقبت

می‌رسد روزی بيايی غرق ميلادم كنی

از نفس‌هايت كمی بفرست همراه نسيم

تا كه شايد اين گِلِ ناپخته را آدم كنی

من به ياد تو غزل گفتم به اين اميد كه

هر كجا هستی برای لحظه ای يادم كنی.

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

 

 



نظرات شما عزیزان:

خادم الشهدا
ساعت18:58---10 ارديبهشت 1394
همیشه یادت باشد علت خلقت تو نوکری ارباب است..........................

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سکوت تلخ, ,
طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir